Поширені запитання

П?

В який час можна оформити замовлення?

В.

Провести оформлення замовлення через сайт Ви можете абсолютно в будь-який зручний для вас час.
Ваші замовлення обробляються повний тиждень.
Консультації в телефонному режимі надаються з понеділка по п'ятницю з 9.00 до 19.00, без перерви.

П?

Потрібна термінова консультація в неробочі години?

В.

Якщо у вас виникла термінова необхідність в уточненні інформації, Ви можете скористатися формою зворотнього зв'язку в розділі контакти, і наш менеджер зв'яжеться з вами для надання консультації в робочі години.

П?

Якщо потрібного товару немає в наявності, чи можна його замовити?

В.

Звичайно. Для цього Вам необхідно повідомити назву товару і контактні дані, використовуючи форму зворотнього зв'язку на сайті або зателефонувати до нас в магазин і залишити заявку на цей товар. Як тільки він з'явиться на складі, ми Вам про це повідомимо.

П?

Як я можу оплатити своє замовлення?

В.

В даний момент доступні наступні способи оплати:
• оплата картами Visa або MasterCard - через сайт, термінал або касу банку;
• безготівкова оплата - на наш поточний розрахунковий рахунок;
• готівкова оплата - накладеним платежем.

П?

Як оплатити товар за безготівковим розрахунком?

В.

Ви можете здійснити оплату за безготівковим розрахунком. Для цього при оформленні замовлення виберіть відповідний спосіб оплати. Після підтвердження замовлення Ви отримаєте дані про наші банківські реквізити для оплати замовлення на вашу електронну пошту.

П?

Як отримати рахунок-фактуру для оплати товару через банк?

В.

Якщо Вам необхідний рахунок-фактура повідомте, будь ласка, нам про це при оформленні замовлення, вказавши ваше побажання у полі «примітки» до замовлення із зазначенням реквізитів для формування рахунку і на протязі одного робочого дня ми відправимо Вам рахунок.
Продавець здійснює свою діяльність як фізична особа - підприємець, платник єдиного податку, третьої групи, який не є платником ПДВ.

П?

Як оплатити замовлення платіжними картами Visa або MasterCard?

В.

При оформленні замовлення на сайті, в графі "спосіб оплати" Вам потрібно обрати - Оплата банківською карткою Visa / MasterCard. Після цього Ви будете переадресовані на сторінку системи безпечних платежів LIQPay, де Вам необхідно підтвердити оплату.
При виборі способу оплати на банківську картку ПриватБанку - реквізити банківської карти продавця Ви отримаєте по електронній пошті, відразу ж після підтвердження замовлення на сайті.

П?

Як швидко доставляється товар?

В.

При доставці товару по Україні, ми відправимо його на протязі 24 годин з моменту надходження оплати + час за який компанія перевізник здійснює доставку товару до Вашого міста. Як правило, доставка по Україні, проводиться протягом 1 - 3 днів в залежності від вашого місця розташування.

П?

Чи здійснюється адресна доставка до квартири і підйом на поверх?

В.

Так, практично всі компанії доставки вантажів здійснюють адресну доставку. Будь ласка, зверніть увагу, що адресна доставка здійснюється відповідно до тарифів обраного вами оператора доставки. Вартість ручного занесення в квартиру залежить від: габаритів, ваги техніки, складності підйому і наявності ліфта.

П?

Скільки днів товар знаходиться в пункті видачі?

В.

У відділенні кур'єрської служби «Нова Пошта» замовлення буде перебувати протягом 5 днів. По закінченню цього терміну, товар повертається назад продавцеві.

П?

Яка гарантія, що після оплати замовлення я його отримаю?

В.

У вас залишаються два документи, які підтверджують наше з Вами співробітництво: оформлений магазином на ваше ім'я платіжний документ або рахунок-фактура і Ваш документ про оплату, який надає банк. При перерахуванні грошей у нас виникає боргове зобов'язання перед Вами. Воно погашається тільки після підписання Вами товарно-транспортної накладної, при отриманні замовлення. Таким чином, у Вас є всі важелі впливу на нас: суд, товариство захисту прав споживачів та інші.
Крім цього ми свідомо зацікавлені в наданні якісних послуг для формування довгострокових партнерських відносин з нашими клієнтами.

П?

Яка гарантія на обладнання і де його можна полагодити?

В.

Всі товари, представлені в нашому магазині, мають офіційну гарантію виробника від 12 місяців до 3 років в залежності від сервісної політики виробника. Устаткування комплектується фірмовими гарантійними талонами, і обслуговується в сервісних центрах компанії імпортера або на заводі виробника.

П?

У яких випадках гарантія не надається?

В.

Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті якщо:
• порушені правила використання, викладені в інструкції з експлуатації обладнання;
• неправильно заповнений гарантійний талон;
• є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця;
• порушена цілісність гарантійних пломб;
• було вироблено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінені внутрішні комунікації та компоненти товару, змінена конструкція або схеми товару;
• серійний номер змінений, стертий або не може бути встановлений.

П?

Чи є можливість обміняти / повернути товар?

В.

Так, Ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує Вам «Закон про захист прав споживачів». Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка, переконайтеся що:
• товар, не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, і т.п.;
• товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
• збережені всі ярлики і заводське маркування.
Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку сервісного центру, про те, що умови експлуатації не порушені.
Товари належної якості, що не підлягають поверненню або обміну: товари для профілактики і лікування захворювань в домашніх умовах, а також предмети особистої гігієни.

П?

Як скасувати замовлення?

В.

Ви можете скасувати замовлення, зателефонувавши за телефонами вказаними на сайті або написати нам через форму зворотного зв'язку.

П?

Які переваги дає реєстрація?

В.

Реєстрація займе у Вас не більше 1-ї хвилини.
Реєстрація дозволить Вам:
• переглядати історію Ваших замовлень;
• зберегти контактні дані для оформлення наступних замовлень, не потрібно буде кожен раз заново вказувати свої дані.
• отримувати по електронній пошті розсилку про акції і знижки (не частіше 1 разу на місяць).

П?

ВИ НЕ ЗНАЙШЛИ ВІДПОВІДЬ НА СВОЄ ПИТАННЯ?

В.

Завдайте його зараз, використовуючи форму зворотнього зв'язку в розділі контакти . І найближчим часом отримаєте відповідь по електронній пошті.